Vapaaehtoistoiminta

Haluaisitko mielekästä tekemistä?  Koukuttaako yhdessä tekeminen? Haluaisit antaa yhdistykselle taitojasi, tietojasi ja kokemuksiasi sekä itsellesi iloa, mahdollisuuksia ja onnistumisen kokemuksia?

Voisiko vapaaehtoistoiminta yhdistyksessämme vastata näihin kysymyksiin?

Teemme yhdessä tavoitteellista työtä sen eteen, että psyykkisesti sairastuneen ihmisen läheiset ja omaisevat jaksavat ja saavat tukea. Jaamme tietoa muun muassa oppilaitoksissa, tapahtumissa ja luentotilaisuuksissa. Lisäksi vaikutamme omaisten asemaan mielenterveyspalveluissa. FinFamin kautta on mahdollisuus tutustua monipuoliseen järjestömaailmaan.

Yhdessä etsimme juuri sinun elämäntilanteeseesi sopivan vapaaehtoistehtävän. Yhdistyksessä on paljon kertaluontoisesti tehtäviä asioita tai voit myös halutessasi sitoutua johonkin tehtäväkokonaisuuteen. Voit myös vaihtaa tehtäviä esimerkiksi oppiaksesi uutta. Jokaiseen tehtävään saat perehdytyksen.

Vapaaehtoisen työ yhdistyksessä on tärkeää. Se tekee mahdolliseksi yhdistyksen laajan toiminnan sekä vaikuttamisen omaisten asemaan. Yhdistyksemme vapaaehtoisena saat toimintasi tueksi koulutusta sekä jaksamisen tueksi järjestetään vapaaehtoisten iltoja.

Kysy lisää!

Marjukka Kaitakorpi marjukka.kaitakorpi(at)omaisyhdistys.com / p. 040 455 2160