Ilmoittaudu 14.5. mennessä vanhempien vertaisryhmään

Aika: 14.5.2019

Vanhempien vertaisryhmä

Kun nuori tai nuori aikuinen sairastuu psyykkisesti, kaipaa vanhempikin tukea. Jokainen perhettä kohtaava vaikeus herättää paljon erilaisia tunteita; pelko, suru, avuttomuus, syyllisyys, ahdistus ja häpeä saattavat vallata mielen. Ja kun kyseessä ovat mielenterveydenongelmat, niin niistä puhuminen ei ole aina helppoa ja monesti tulee sellainen tunne, ettei kukaan voi ymmärtää. Voimakkaat tunteet saattavat viedä mennessään ja vanhempi voi tahtomattaankin velloa niissä niin ettei kuule ja näe muuta.

Puhuminen voi kuitenkin selkiyttää päätä, sydäntä ja vapauttaa energiaa. Vertaisryhmässä on mahdollisuus tavata muita samankaltaisessa elämäntilanteessa olevia, vaihtaa kokemuksia ja kuulumisia kahvin tai teen äärellä.

Torstaina 16.5. klo 18-20. Teemana itsemyötätunto.

Ilmoittaudu tästä linkistä 14.5. mennessä.

Ryhmä kokoontuu yhdistyksen toimitiloissa Hämeenlinnassa, osoite: Suomen Kasarmi, rakennus 2, huone 135, 13100 Hämeenlinna.

Ryhmään voit osallistua niinä kertoina, kun sinulle sopii. Osallistuminen ei vaadi yhdistyksen jäsenyyttä eikä velvoita mihinkään.

Lisätietoja voi kysyä katja.gronberg(at)omaisyhdistys.com tai 040 455 2162