Ilmoittaudu 28.1. mennessä avoimeen vertaisryhmään. Teemana syyllisyydestä terveeseen itsekkyyteen.

Aika: 28.1.2019

Vertaistapaamiset on tarkoitettu Sinulle, joka kannat huolta läheisesi mielen hyvinvoinnista tai päihteidenkäytöstä.

Vertaistapaamisissa sinulla on mahdollisuus tavata samankaltaisessa tilanteessa eläviä, vaihtaa kokemuksia, ajatuksia ja selviytymiskeinoja.

Kevään ensimmäinen vertaistapaaminen Hämeenlinnassa

Ke 30.1. klo 17-19. Teemana syyllisyydestä terveeseen itsekkyyteen. Syyllisyys on tunne, joka on usein läsnä läheisen sairastuessa. Se voi liittyä menneisiin tapahtumiin ja yhtälailla nykypäivään. Saanko minä voida hyvin, kun läheiselläni menee huonosti?  Jaksamisen kannalta on tärkeää, että on terveesti itsekäs ja sitä taitoa voi onneksi kehittää. Tule keskustelemaan ja jakamaan ajatuksia teemaan liittyen.

Ilmoittaudu tapaamiseen tästä linkistä 28.1. mennessä.

Voit osallistua niihin tapaamisiin, jotka sinulle parhaiten sopivat. Osallistuminen ei vaadi jäsenyyttä, eikä velvoita mihinkään.

Ryhmätapaamiset järjestetään yhdistyksen toimitiloissa Suomen Kasarmi, rakennus 2, huone 135, 13100 Hämeenlinna.

Lisätiedot Marjukka Kaitakorpi p. 040 455 2160 /marjukka.kaitakorpi(at)omaisyhdistys.com