Ilmoittaudu tammikuun vanhempien vertaisryhmään 15.1. mennessä

Aika: 15.1.2019

Kun nuori tai nuori aikuinen sairastuu psyykkisesti, kaipaa vanhempikin tukea. Jokainen perhettä kohtaava vaikeus herättää paljon erilaisia tunteita; pelko, suru, avuttomuus, syyllisyys, ahdistus ja häpeä saattavat vallata mielen. Ja kun kyseessä ovat mielenterveydenongelmat, niin niistä puhuminen ei ole aina helppoa ja monesti tulee sellainen tunne, ettei kukaan voi ymmärtää. Voimakkaat tunteet saattavat viedä mennessään ja vanhempi voi tahtomattaankin velloa niissä niin ettei kuule ja näe muuta.

Puhuminen voi kuitenkin selkiyttää päätä, sydäntä ja vapauttaa energiaa. Vertaisryhmässä on mahdollisuus tavata muita samankaltaisessa elämäntilanteessa olevia, vaihtaa kokemuksia ja kuulumisia kahvin tai teen äärellä.

Kevään 2019 ensimmäinen vanhempien vertaisryhmä järjestetään

Torstaina 17.1. klo 18-20. Teemana arki. Arjen sujuminen ja mahdollisuus oman ajan ottamiseen voivat muuttua läheisen sairauden vaiheiden mukaan. Miten voisi luoda sellaisen mielekkään arjen, jossa kaikkien osapuolten kokemukset tulisivat kuulluiksi ja henkilökohtaiset rajat huomioiduksi?

Ilmoittaudu tästä linkistä 15.1. mennessä.

Ryhmä kokoontuu yhdistyksen toimitiloissa Hämeenlinnassa, osoite: Suomen Kasarmi, rakennus 2, huone 135, 13100 Hämeenlinna.

Ryhmään voit osallistua niinä kertoina, kun sinulle sopii. Osallistuminen ei vaadi yhdistyksen jäsenyyttä eikä velvoita mihinkään.

Lisätietoja voi kysyä marjukka.kaitakorpi(at)omaisyhdistys.com tai 040 455 2160